overall en klasse indeling vraag

Hier kun je al je vragen wat betreft regelgeving kwijt
Plaats reactie
Poor Men Racing
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mar 2016 19:53

overall en klasse indeling vraag

Bericht door Poor Men Racing »

Ik zal mee doen in de streetbike klasse en heb een leren motorpak van t merk Lookwell. De jas zit met een rits aan de broek vast. Is dit pak zo toegestaan?
Tevens heb ik mij in de klasse FSB geplaatste. Het is mijn bedoeling dat ik de motor en mijn reaktie het hele weekend kan testen. Kan dat in deze klasse of zit ik dan in de verkeerde klasse. Graag hoor ik van jullie hoe of wat.

Alvast bedankt.

Gebruikersavatar
Jaap blom
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 337
Lid geworden op: 19 okt 2011 15:49

Re: overall en klasse indeling vraag

Bericht door Jaap blom »

Hallo,

Welkom bij DHRA dragracing. Een tweedelig leren pak met motor laarzen die de enkels beschermen en handschoenen, gemaakt voor motorrijden, samen met een goede helm met krasvrij vizier zijn voldoende om te mogen deelnemen. De FSB klasse in een klasse voor totaal standaard af fabriek motorfietsen met zeer beperkte modificaties. Heb je een verlengde achterbrug, een niet ( EU/EEG) gekeurde uitlaat of een andere modificatie zul je een van de andere klasses moeten kiezen. Als alles eenmaal is goed gekeurd mag je het hele weekeinde aan de runs en , als je je kwalificeert, ook aan de eliminaties deelnemen. Je kunt van elke run een time slip ophalen zodat je jouw vooruitgang goed kunt bijhouden.

Poor Men Racing
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mar 2016 19:53

Re: overall en klasse indeling vraag

Bericht door Poor Men Racing »

Jaap,
Hartelijk bedankt voor je reaktie!!!
Komt helemaal goed als ik dit zo lees.

Is de keuring op vrijdag of zaterdag (17-18 juni)? En kan er op vrijdag ook een testrun gedaan worden?

Alvast bedankt voor je reaktie namens mij en het team!

Wij kijken naar t weekend uit!!

Gebruikersavatar
Jaap blom
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 337
Lid geworden op: 19 okt 2011 15:49

Re: overall en klasse indeling vraag

Bericht door Jaap blom »

Houd voor de exacte tijden even de website in de gaten. Vrijdag zal er ook worden gekeurd, en er zal ook worden gereden.

Poor Men Racing
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mar 2016 19:53

Re: overall en klasse indeling vraag

Bericht door Poor Men Racing »

Bedankt voor de reactie Jaap.

Wij zullen er zijn!!

Plaats reactie