Kwam wat oude 2008 opnames tegen van de lokale tv...
- GofastBuick
- Normal
- Berichten: 177
- Lid geworden op: 20 dec 2011 15:09
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
Kwam wat oude 2008 opnames tegen van de lokale tv...
[youtube][/youtube]
Go Fast! The Taste of Adrenaline!!
Torque! A 8 Piston Figure!
Torque! A 8 Piston Figure!
- freek corsa
- DHRA Timing Crew
- Berichten: 568
- Lid geworden op: 16 nov 2011 21:32
- Locatie: Friesoythe
Re: Kwam wat oude 2008 opnames tegen van de lokale tv...
Veel bekenden, leuk om terug te zien.
#111 Freek Teeuwen -> Opel Corsa A C20NE Turbo -> 700kg 277pk 417Nm -> 1/4 mile 11,87 sec.
- wild indian
- Normal
- Berichten: 126
- Lid geworden op: 28 dec 2011 23:03
Re: Kwam wat oude 2008 opnames tegen van de lokale tv...
is alweer 4 jaar geleden
ik nog zonder rolkooi op smalle bandjes!!!ging toen nog 12.3
ik had toen zwaar respect voor"' yellow rex'' !!!!!
waar is die gele crx eigenlijk gebleven????????
ik nog zonder rolkooi op smalle bandjes!!!ging toen nog 12.3
ik had toen zwaar respect voor"' yellow rex'' !!!!!
waar is die gele crx eigenlijk gebleven????????
REAL CARS lift the front wheels
they don"t POWER them!!!!!!!!
NEVER drive faster!!
than your GARDIAN ANGEL
can fly!!!!!!!
they don"t POWER them!!!!!!!!
NEVER drive faster!!
than your GARDIAN ANGEL
can fly!!!!!!!
- vtec rider
- Normal
- Berichten: 219
- Lid geworden op: 19 okt 2011 09:20
- Locatie: purmerend
Re: Kwam wat oude 2008 opnames tegen van de lokale tv...
Bestaat niet meer volgens mij. Andy rijdt nu in de rode civic hé.
- wild indian
- Normal
- Berichten: 126
- Lid geworden op: 28 dec 2011 23:03
Re: Kwam wat oude 2008 opnames tegen van de lokale tv...
jammer!!! want die was sneller dan de rode civic.
heb hem zelfs echt hele lage 10 sec zien klokken!!! dat deed die toen al!! in 2008.
je hoort andy ook zeggen in het filmpje dat die grensje parachute rijd!!!
maar doet hij eigenlijk nog steeds??? of staat zijn ontwikkeling een beetje stil???
ik denk het niet. ik weet dat hij ook op zoek is naar een 9sec!!!
maar drachten zonder BAANPREP laat dat niet toe!!!
ongeacht wat die ook doet aan die honda hangt al 4 a 5 jaar in de 10 sec.
best jammer zou wel leuk zijn ook voor het publiek.
al die PK,s op die voorwielen heeft gewoon geen zin op die kutbaan!!!!!
ps andy is zeker in staat voor een 1.4 60 foot. maar hij spint nu 1.8 jammer hoor!!!!!!
heb hem zelfs echt hele lage 10 sec zien klokken!!! dat deed die toen al!! in 2008.
je hoort andy ook zeggen in het filmpje dat die grensje parachute rijd!!!
maar doet hij eigenlijk nog steeds??? of staat zijn ontwikkeling een beetje stil???
ik denk het niet. ik weet dat hij ook op zoek is naar een 9sec!!!
maar drachten zonder BAANPREP laat dat niet toe!!!
ongeacht wat die ook doet aan die honda hangt al 4 a 5 jaar in de 10 sec.
best jammer zou wel leuk zijn ook voor het publiek.
al die PK,s op die voorwielen heeft gewoon geen zin op die kutbaan!!!!!
ps andy is zeker in staat voor een 1.4 60 foot. maar hij spint nu 1.8 jammer hoor!!!!!!
REAL CARS lift the front wheels
they don"t POWER them!!!!!!!!
NEVER drive faster!!
than your GARDIAN ANGEL
can fly!!!!!!!
they don"t POWER them!!!!!!!!
NEVER drive faster!!
than your GARDIAN ANGEL
can fly!!!!!!!
- vtec rider
- Normal
- Berichten: 219
- Lid geworden op: 19 okt 2011 09:20
- Locatie: purmerend
Re: Kwam wat oude 2008 opnames tegen van de lokale tv...
Die lage 10 reed andy bij explosion. http://youtu.be/rxF4YNoJ02g
En wat betreft baanprep denk ik dat je boodschap inmiddels wel duidelijk is.
First things first lijkt me...Eerst de baanveger maar i.o. etc.
En wat betreft baanprep denk ik dat je boodschap inmiddels wel duidelijk is.
First things first lijkt me...Eerst de baanveger maar i.o. etc.
- Gerard Roelofsen
- DHRA Technical Inspection
- Berichten: 1245
- Lid geworden op: 17 okt 2011 20:32
- Locatie: Borculo
Re: Kwam wat oude 2008 opnames tegen van de lokale tv...
K*t baan vind ik veels te ver gaan, maar dat de baan veel beter kan ben ik met harry eens, echter laten we ons zelf niet voorbij lopen en stap voor stap hieraan werken.
1 baanveger
2 rubber trekken
3.......................??? prep???
zo bouwen iets goed op en nemen we niet "te "grote stappen.
er zijn ook nog genoeg andere zaken die we aan moeten en gaan pakken en we hebben maar beperkte middelen en mensen om dit te realiseren.
Laten we maar hopen op mooi zonnig en warm weer, dat is denk ik nog het alle beste.
1 baanveger
2 rubber trekken
3.......................??? prep???
zo bouwen iets goed op en nemen we niet "te "grote stappen.
er zijn ook nog genoeg andere zaken die we aan moeten en gaan pakken en we hebben maar beperkte middelen en mensen om dit te realiseren.
Laten we maar hopen op mooi zonnig en warm weer, dat is denk ik nog het alle beste.
Whatever you can do, or dream you can, BEGIN IT!
Boldness has Genius, Power and Magic in it.
"Goethe"
People that believe in heaven, Don't want to die to get there!
"Steve Jobs"
Boldness has Genius, Power and Magic in it.
"Goethe"
People that believe in heaven, Don't want to die to get there!
"Steve Jobs"
Re: Kwam wat oude 2008 opnames tegen van de lokale tv...
Daarom het beste altijd de week na explosion(als het niet regent). Dan plakt de baan nog goed.
Re: Kwam wat oude 2008 opnames tegen van de lokale tv...
In 2008 reden we explosion, en hadden michel (tw tuning ) en ik een 1.6 op de 60ft.
Mooi weer en goed geprept.
Mooi weer en goed geprept.
Re: Kwam wat oude 2008 opnames tegen van de lokale tv...
Ik zal ook maar even mijn 2 cents posten.
De optie van de vrijdag na Explosion vind ik wel een goeie. Zonder geluk zijn we nergens, maar in ieder geval hebben we een kans dat de baan dan nog wat meer grip geeft.
Als tweede optie kunnen eventueel onze rijders eens proberen om sponsoring te verkrijgen voor de track-bite. Het verhogen van de entree of het rijders inschrijfgeld kunnen we op dit moment niet doen op de vrijdag, gezien de aantallen toeschouwers moeten we eerst maar even pas op de plaats maken denk ik.
Optie drie is dan dat we een stuk prijzengeld gebruiken voor de track-bite, Maar dat moet je van te voren in een vergadering met rijders en sponsoren bespreken en daarna regelen.
De nadelen van track bite zijn al besproken, maar eentje heb ik nog. We moeten wel heel goed gaan kijken naar de aandrijfassen, want met een plakbaan en de juiste band komt er zoveel kracht op die assen dat we zomaar de halve avond onderdelen lopen zoeken..
De optie van de vrijdag na Explosion vind ik wel een goeie. Zonder geluk zijn we nergens, maar in ieder geval hebben we een kans dat de baan dan nog wat meer grip geeft.
Als tweede optie kunnen eventueel onze rijders eens proberen om sponsoring te verkrijgen voor de track-bite. Het verhogen van de entree of het rijders inschrijfgeld kunnen we op dit moment niet doen op de vrijdag, gezien de aantallen toeschouwers moeten we eerst maar even pas op de plaats maken denk ik.
Optie drie is dan dat we een stuk prijzengeld gebruiken voor de track-bite, Maar dat moet je van te voren in een vergadering met rijders en sponsoren bespreken en daarna regelen.
De nadelen van track bite zijn al besproken, maar eentje heb ik nog. We moeten wel heel goed gaan kijken naar de aandrijfassen, want met een plakbaan en de juiste band komt er zoveel kracht op die assen dat we zomaar de halve avond onderdelen lopen zoeken..