Holleman vs Marcus @ JAF zandvoort 2012

Plaats hier je Foto's en Video's van evenementen
Gebruikersavatar
Gerard Roelofsen
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 1245
Lid geworden op: 17 okt 2011 20:32
Locatie: Borculo

Re: Holleman vs Marcus @ JAF zandvoort 2012

Bericht door Gerard Roelofsen »

jij rijdt normaal een Sportsman tree. dus drie gele lichten die stuk voor stuk aan gaan met 0.5 sec tussen iedere lamp .
je reed tegen holleman zoals ik ook tegen jou had gezegd met een 0.5 Pro tree. dit word niet voor echte dragsters gebruikt hoor die rijden namelijk met een 0.4 pro tree. 0.5 komt voor in de super klasses.
je was van te voren op de hoogte wat voor soort boom je ging rijden. heb je zelfs nog een link gegeven voor een applicatie om te kunnen oefenen.

maar goed. neem aan dat alles nu uit de lucht is en dat we verder kunnen gaan met racen.

greetz
Whatever you can do, or dream you can, BEGIN IT!
Boldness has Genius, Power and Magic in it.
"Goethe"

People that believe in heaven, Don't want to die to get there!
"Steve Jobs"

marcus555
Junior
Berichten: 73
Lid geworden op: 09 jan 2012 12:22

Re: Holleman vs Marcus @ JAF zandvoort 2012

Bericht door marcus555 »

Ja weet ik en vond het niet fijn die lamp zeg ik eerlijk,dus persoonlijk heb ik liever de sportsman three.
Maargoed leuk om te proberen,maar liever niet meer. ;)

En achja ik moet altijd eerst effe inkomen met de sprint ,en 2 uur slaap is niet veel haha,nog tot 4.45 uur in de ochten die evo van een maatje van mij klaar proberen te maken,maar is niet gelukt ,we zijn daarna gelijk door gereden en waren beetje aan de late kant,maar volgende keer ben ik op tijd is beter denk ik . :lol:

Maargoed de uitslagen zijn online en als ik goed gekeken heb ik de 6e snelste tijd van alles bij elkaar, mwha niet slecht ben tevreden.op naar drachten. :nx

Geert_Vr6
Junior
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 dec 2011 21:39
Locatie: Naaldwijk

Re: Holleman vs Marcus @ JAF zandvoort 2012

Bericht door Geert_Vr6 »

Ja oké maar die boom heb ik ook wel eens gedaan
Een dag niet gerace een dag niet geleefd!!!!!!!!!!!!!!

070-racing_rx7
Rookie
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 jan 2012 15:29

Re: Holleman vs Marcus @ JAF zandvoort 2012

Bericht door 070-racing_rx7 »

Pfffffff Marcus jij kent nooIt je verlies nemen hè ik hen respect voor je sub want hij loopt egt goed
200 mrt heb ik het heel erg moeilijk met Je en eerlijk is eerlijk redt ik dat niet een 7.8 puur omdat ik niet weg kom maar wees een sportief mens en neem je verlies 400 Mtr pak ik je gewoon de eerste run zat ik naast je op 300 meter en kreeg ik hem niet maar 4 en die 12.7 run van je tuurlijk gig er wat mis want normaal rij je 12 laag maar daar gaat het niet om verloren is verloren en Oke je heb na een aantal runs 12.3 laag gereden net iets sneller als ik denk je dat ik niet sneller was gaan rijden dan ik ree die run al na 2 keer met een 60ft van 2'1 op 400 pk en nog een 12.3 tegen jou bijna 500 pk 4x4 sorry maar dan vindt ik dat me rx het toch heel goed doet vin het alleen jammer dat je weer smoesjes moet gebruiken en zo zonde en nog iets Marcus' bekers winnen in een klasse waar er maar 4 in rijden is niet moelijk zo wordt ik slapend eerste kom in se rijden en bewijs je daar in want in jou klasse wordt ik ook eerste als ik me tr laat zetten naar asl dus heb een beetje respect en neem je verlies Drachten ben ik daar met meer boost als laatst en goeie dif en bak en dan praten we wel weer verder succ6

bundie
Junior
Berichten: 41
Lid geworden op: 08 feb 2012 11:05

Re: Holleman vs Marcus @ JAF zandvoort 2012

Bericht door bundie »

2.1 sec 60ft??????

Als je die nog is omlaag krijgt dan ga je echt nette tijden neer zetten!
Horsepower sells cars.....Torqeu wins races

Gebruikersavatar
Jaap blom
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 337
Lid geworden op: 19 okt 2011 15:49

Re: Holleman vs Marcus @ JAF zandvoort 2012

Bericht door Jaap blom »

Ja die RX heeft wel toekomst, met wat extra aandacht op de 60 ft denk ik dat er wel een 11 sec inzit met dit vermogen. De ophanging achter in combinatie met de banden maken de 60 ft, en ik denk dat er iemand eens wat opnames zou moeten maken van de achteras tijdens de start, en de strepen van de banden opmeten. samen met de video opnamen kun je dan mischien ontdekken wat er net ff beter kan werken. Zo'n wankel is natuurlijk heel mooi en je kunt er ook nog heel veel verder mee gaan.

marcus555
Junior
Berichten: 73
Lid geworden op: 09 jan 2012 12:22

Re: Holleman vs Marcus @ JAF zandvoort 2012

Bericht door marcus555 »

Ja het was idd spannend en ik zeg ook die rx7 is een mooie uitdaging.want als je zo dicht bij elkaar zit,dan is het leuk,maar ik moet al in de 11 sec duiken eigenlijk,maar dat lukte die zondag niet,ik had niet veel grip op zandvoort,kun je ook zien aan mijn first 60 feat tijden,op assen ging dat een stuk beter.
Maar ik rij nog steeds op straatbanden en orgineel onderstel,dus daar ga ik me mee bezig houden ook komt er een 82mm achterhuis op i.p.v een 63mm achterhuis,hij heeft boven in toeren te weinig power,en nog een nadeel die sti 6 bak ik zit al in zijn 5 op de 400m en de 200m al in zijn 4 dat is kutje,dus ben ook al aan t kijken voor een 5bak doggbox ,dus ik ga niet stil blijven zitten,maargoed we zien mekaar weer op drachten,ik blijf A/SL klasse rijden,omdat die in mijn doelgroep past, en ik haat brachet ,en dat is SE dus die klasse ga ik nooit rijden dan ga ik nog liever naar SM klasse,ik ben meer een heads up player,gewoon wie het eerste over de lijn heen gaat,dat is sprinten,en dat heeft niks met man of geen man te maken,dat is gewoon je style.
Zo heeft ieder zijn ding.

Gebruikersavatar
vtec rider
Normal
Berichten: 219
Lid geworden op: 19 okt 2011 09:20
Locatie: purmerend

Re: Holleman vs Marcus @ JAF zandvoort 2012

Bericht door vtec rider »

Marcus... heb het al een paar keer tegen je geroepen... het is niet Brachet maar Bracket!.
Als je Heads up wil rijden tegen de snelle mannen kun je altijd nog SM gaan rijden!
Als je in 11 gaat rijden moet je sowieso in de SE of SM gaan rijden.

marcus555
Junior
Berichten: 73
Lid geworden op: 09 jan 2012 12:22

Re: Holleman vs Marcus @ JAF zandvoort 2012

Bericht door marcus555 »

ja klopt.

En ik noem het voortaan breckut lol.

Maar als je een 11.7 11.8 rijdt mag je nog steeds a/sl rijden als je maar zorgt dat je een 12 sec rijdt,want ik heb dit al eens een paar evo,s zien doen en een gtr r34 en een gtr r35,en als hun het mogen mag ik het ook.

Beter zou zijn als ze de A/SL klasse ook omhoog doen tot max 11 sec en de SM klasse pas vanaf 10 sec dus 10.99 tot 7.5 ofzo,dan krijg je meer deelnemers in de A/sl want er zitten nu een stel rijders die er tussen vallen,en moeten kiezen ,want warom mag SE wel tot 11 sec vindt ik eigenlijk een beetje oneerlijk.

Gebruikersavatar
Gerard Roelofsen
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 1245
Lid geworden op: 17 okt 2011 20:32
Locatie: Borculo

Re: Holleman vs Marcus @ JAF zandvoort 2012

Bericht door Gerard Roelofsen »

je haalt een aantal zaken door elkaar marcus,

als jij 3 runs door de 11,99 rijdt en je hebt geen veiligheids eisen die hiervoor van kracht zijn in/op je auto word je uit de wedstrijd gehaald.

Sm klasse:
zijn deze veiligheid eisen verplicht, en word dit gekeurd bij aanvang. heb je dit niet kan je niet deelnemen in de SM klasse.

SE klasse:
van 13.99 tot 10.00 maar als jij drie keer door de 11.99 rijdt en je hebt de veiligheids eisen niet op orde word je uit de wedstrijd gehaald.

Demo: ivm met sommige verzoeken van bv 402 kunnen wij een vrijstelling verlenen. dit is 1 malig en is op risico van de organisatie ( 402 bijvoorbeeld) de auto mag dan ook niet meedoen in een klasse of meedoen in een kampioenschap.

dus marcus, nee jij mag dit ook niet. net als andere dit ook niet mogen. de SE heeft geen aparte status hierin maar word tussen tijds meer gecontroleerd.

we gaan ook niks verandere aan de klasses indelingen of tijden.
Whatever you can do, or dream you can, BEGIN IT!
Boldness has Genius, Power and Magic in it.
"Goethe"

People that believe in heaven, Don't want to die to get there!
"Steve Jobs"

Plaats reactie