crash explosion 2012

Plaats hier je Foto's en Video's van evenementen
Gebruikersavatar
Easy Rider
Junior
Berichten: 46
Lid geworden op: 21 feb 2012 12:58
Locatie: Den Haag

Re: crash explosion 2012

Bericht door Easy Rider »

Even ter verduidelijking... ik ben NIET Robert!!! die heeft zijn eigen account. En nee Tom, het is niet overdreven. Er zijn 3 crashes geweest afgelopen zaterdag, alleen de derde schijnt bij niemand geregistreerd te hebben want het was een Duitser. En bijna alle auto's zijn aan het glijden geweest. En ja Rob en ik waren de hele dag aanwezig tot en met de laatste runs aan toe in de late avond. We hebben de hele dag op de tribune gezeten en hadden daarom een mooi zicht op alle zooi.
En rough idle: ik kan me herinneren dat als het geregend had, ik met nog een teammaat ALLE banden en de wielkasten modder en gras vrij hebben moeten maken met onze handen en borstels voordat we uberhaupt het startvak in mochten, is dat ineens afgeschaft dan? Want alleen op die manier kan inderdaad het meeste vuil op de baan worden voorkomen! En als deze regel niet meer gehandhaaft wordt, of alleen voor sommigen gehandhaaft wordt, dan is dat vragen om moeilijkheden!!
Maar hier verder op ingaan geeft toch weinig tot geen nut aangezien er toch niets veranderd bij die club. En dat vind ik jammer want op deze manier jagen ze toch een heleboel mensen weg.
Do or do not, there is no try

marcus555
Junior
Berichten: 73
Lid geworden op: 09 jan 2012 12:22

Re: crash explosion 2012

Bericht door marcus555 »

Aa nee he hebben ze weer met die zooi lopen smeren,kak,dan hoop ik dat het vrijdag droog is anders heb ik weer 4x4 wielspin,en waarschijnlijk tijden van 12.8 sec brrrrrrrrrrr.

Step-a-Side
Junior
Berichten: 39
Lid geworden op: 20 dec 2011 19:01

Re: crash explosion 2012

Bericht door Step-a-Side »

Ik wil hier op reageren,alleen je krijgt dan een welles/nietes spel.
Dhra is een top club en ik heb er veel voor gereden.
Ik kom zeker dit seizoen 1 of meerdere keren langs met de 8 sec doorslammer.
Dit is een forum vd DHRA..
Ik rij ook voor eXplosion en de baanprep is nodig voor zulke auto's
Bij mijn weten moest iedereen de banden schoonmaken,,dit is een must en een beetje racer doet dit gewoon zonder na te denken.
Zelfs verleden jaar met een demo,liet ik mijn banden schoonmaken terwijl 99% vd DHRA dit niet deed.
De trackbite die nodig is is gewoon goed..
Ook een baan moet groeien,en vrijdag was alles verregend.
Als ik dan zaterdagochtend als 2e op een koude baan mijn 60ft verbeterd naar een 1.29 dan is er ergens toch wat goed gegaan denk op die baan.
die club??? we doen het met zijn allen,,bij elkaar is die club er.
Ledenvergadering is de plek om tips/ideeen aan te dragen.
Tom

Gebruikersavatar
Gerard Roelofsen
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 1245
Lid geworden op: 17 okt 2011 20:32
Locatie: Borculo

Re: crash explosion 2012

Bericht door Gerard Roelofsen »

Het is inderdaad misschien beter dat deze discussie over dr1 bij explosion gevoerd word ipv hier.
Wij kunnen hier namelijk niks aan veranderen.

Wij gaan ons uiterste best doen voor onze eerste wedstrijd op Drachten as vrijdag. Ook hier geld voor elke rijder dat hij zijn banden zo schoon mogelijk dient te houden.
Anders gaat de veegmachine over uren draaien denk ik.


Tot vrijdag allen.
Whatever you can do, or dream you can, BEGIN IT!
Boldness has Genius, Power and Magic in it.
"Goethe"

People that believe in heaven, Don't want to die to get there!
"Steve Jobs"

Gebruikersavatar
knetter
DHRA Timing Crew
DHRA Timing Crew
Berichten: 269
Lid geworden op: 23 sep 2011 22:13
Locatie: reek
Contacteer:

Re: crash explosion 2012

Bericht door knetter »

wij van de DHRA doen alles wat in onze macht is om de baan in zoon goed mogelijke conditie te houden. Het is inderdaad de bedoeling dat je voor je de baan op komt even de rommel uit de wielkasten enz. het zijn er veel die het niet doen. Dat zal ook een beetje komen door het tempo die wij proberen aan te houden en heel veel rijders hebben geen crew er omheen staan die het allemaal schoon maken.
Niet uitmakend welke vereniging er een dag/weekeind de baan in gebruik heeft gehad.
Het enige wat IK jammer vind is dat het terrein na gebruik zeer slecht achtergelaten is. De trekker sporen die er wel zo diep in het gras zitten dat een normale auto er niet meer overheen kan. Met een beetje regen is de gras mat helemaal niet meer te berijden.

Gebruikersavatar
Easy Rider
Junior
Berichten: 46
Lid geworden op: 21 feb 2012 12:58
Locatie: Den Haag

Re: crash explosion 2012

Bericht door Easy Rider »

Heren van de DHRA jullie hebben gelijk, de discussie ging over explosion en niet over DHRA. Mijn commentaar heeft dus ook niet met DHRA te maken! Jullie krijgen morgen nog een flinke kluif om de baan schoon te krijgen, veel suc6!
Tot morgen!!
Do or do not, there is no try

Gebruikersavatar
Gerard Roelofsen
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 1245
Lid geworden op: 17 okt 2011 20:32
Locatie: Borculo

Re: crash explosion 2012

Bericht door Gerard Roelofsen »

Dank je we gaan er voor
Whatever you can do, or dream you can, BEGIN IT!
Boldness has Genius, Power and Magic in it.
"Goethe"

People that believe in heaven, Don't want to die to get there!
"Steve Jobs"

Gebruikersavatar
freek corsa
DHRA Timing Crew
DHRA Timing Crew
Berichten: 568
Lid geworden op: 16 nov 2011 21:32
Locatie: Friesoythe

Re: crash explosion 2012

Bericht door freek corsa »

Ik wil komen helpen, ik ben er 's ochtends wel bij.
Vanaf hoe laat gaan jullie bezig?
#111 Freek Teeuwen -> Opel Corsa A C20NE Turbo -> 700kg 277pk 417Nm -> 1/4 mile 11,87 sec.

Gebruikersavatar
corsaracer
DHRA Timing Crew
DHRA Timing Crew
Berichten: 327
Lid geworden op: 24 okt 2011 15:50
Locatie: brabant
Contacteer:

Re: crash explosion 2012

Bericht door corsaracer »

vanaf 9:30 denk ik dat je welkom bent. cary zal er wel al om 9:00 zijn.

kenneth komt iets later maar heeft wel de ecu bij zich voor jou
c20xe in de corsa,
c20xet in opbouw

Gebruikersavatar
Jaap blom
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 337
Lid geworden op: 19 okt 2011 15:49

Re: crash explosion 2012

Bericht door Jaap blom »

@ Tom,

Hele mooie 60ft :clap . Mooi resultaat vor jou en je team!!!

En ik vind dat de discussie over de gang van zaken bij de ene of de andere op het juiste forum moet worden aangegaan.Opbouwende kritiek kan een organisatie helpen, mits onder de aandacht van de juiste mensen. Wielkasten schoonmaken is wel belangrijk, maar niet altijd ff makkelijk, denk dat de baanveger wel een verbetering gaat brengen tov vorig jaar. Enne, voor de grip voor de Dragracers van Explosion is het idd heel belangrijk dat er een trackbite wordt ingezet. Als het vrijdag a.s. overdag droog is zouden de Street legals er wel eens voordeel van kunnen hebben :pray

Ik heb storingsdienst, maar zou zomaar in de middag kunnen verschijnen als het werk het toelaat

Plaats reactie