wat is jou doel dit jaar ?

daddyphilipsen
Junior
Berichten: 35
Lid geworden op: 15 jan 2012 02:03

Re: wat is jou doel dit jaar ?

Bericht door daddyphilipsen »

Ik rijd zelf op een oude yamaha fzr1000 die toen hij nieuw was 145pk had en ruim 240kg weegt en deze machine wordt opgegeven voor 10,3 sec op de kwart mijl. Dit is dan wel met een vlieggewicht japanner er op en niet met een zoals ik volronde ruim 100kilo wegende nederlander :smiling erop.
Ik rijd daarmee rond de 11sec op de kwart mijl.
Jou suzuki moet veel meer vermogen hebben en weegt een stuk minder als mijn yamaha dus jij moet relatief eenvoudig in de 10 sec kunnen komen.
Maar ik ga je wel zien op de strip en dan kunnen we samen wel ten strijde trekken hahahahhaa
Ik moet wel zeggen dat ik het al eens heb opgenomen tegen een gsxr1000 en die heb ik 7 keer verslagen :lol hahahhaha

Gebruikersavatar
tonkawasuki
Junior
Berichten: 65
Lid geworden op: 25 jan 2012 21:57
Locatie: spijkenisse
Contacteer:

Re: wat is jou doel dit jaar ?

Bericht door tonkawasuki »

daddyphilipsen schreef:Ik rijd zelf op een oude yamaha fzr1000 die toen hij nieuw was 145pk had en ruim 240kg weegt en deze machine wordt opgegeven voor 10,3 sec op de kwart mijl. Dit is dan wel met een vlieggewicht japanner er op en niet met een zoals ik volronde ruim 100kilo wegende nederlander :smiling erop.
Ik rijd daarmee rond de 11sec op de kwart mijl.
Jou suzuki moet veel meer vermogen hebben en weegt een stuk minder als mijn yamaha dus jij moet relatief eenvoudig in de 10 sec kunnen komen.
Maar ik ga je wel zien op de strip en dan kunnen we samen wel ten strijde trekken hahahahhaa
Ik moet wel zeggen dat ik het al eens heb opgenomen tegen een gsxr1000 en die heb ik 7 keer verslagen :lol hahahhaha
Dat laatste regeltje he ,daar lig ik nu al nachten wakker van :lol , zou leuk zijn om een keer tegen je te rijden ,ik wil er graag wat bij leren .
Ben zelf ook 100 kg en twee meter dus niet echt in het voordeel dus zal ik maar zeggen . kijk er naar uit om kennis te maken met jou ( jullie ) . :dance
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat

russelheimer
Junior
Berichten: 80
Lid geworden op: 25 jan 2012 23:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: wat is jou doel dit jaar ?

Bericht door russelheimer »

mijn doel is wederom veel dhra evenementen rijden zodat ik me op straat weet in te houden.

hoewel dat ook leuk is maar heeft me al genoeg geld gekost...

ik hoop de boel niet stuk te rijden. en wat betreft tijden.

op de 1/4 mile een lage 13 sec maar op de strip ben ik echt een groentje ik dacht op assen ook een hoge 8 sec te halen maar dat werd een 9.6.

ben benieuwd,

Gebruikersavatar
Abarthdriver
Junior
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jan 2012 18:13
Locatie: Kollum

Re: wat is jou doel dit jaar ?

Bericht door Abarthdriver »

Hey allemaal!!
Ben momenteel met 2 projecten bezig, nl m'n potenciele 10 sec fiat x/19( gaan ons best doen),maar daar gaat wat tijd in zitten.
Maar gelukkig is mijn ritmo abarth altijd paraat,dus daarmee ga ik dit jaar ook alle evenementen op drachten mee proberen te rijden.
Maar in welke klasse weet ik nog niet zeker,met een 25 pk shot nos moeiteloos 14,9 15,00 of 15,10.Of csl maar
met een 50 0f 75 pk shot veels te veel wielspin en 2 keer de koppeling aan gort.
Dat is nu aangepakt door een centerplaat en een drukgroep met dubbele veren.
Voorwiel ophanging is ook aangepakt,klopte echt niks van dus dat moet nu ook beter gaan.
we zien het wel(of in de dsl blijven en proberen Geert het moeilijk te maken dit jaar!!)
Love the sound of sucking dual Carbs!

ignition008
Junior
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 dec 2011 23:31

Re: wat is jou doel dit jaar ?

Bericht door ignition008 »

proberen het spul heel te houden op dhra evenementen
FAST ENGINEERING

Gebruikersavatar
folkert
DHRA Technical Inspection
DHRA Technical Inspection
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 dec 2011 10:18
Locatie: nabij Sneek, Friesland

Re: wat is jou doel dit jaar ?

Bericht door folkert »

bedoeling is lekker stapje terug doen en proberen een 14,0 te gaan rijden, de 1/8 mile tijd op assen ligt al in deze lijn :whistle
No.35

Gebruikersavatar
MarkDuffy
Junior
Berichten: 37
Lid geworden op: 05 apr 2012 15:36
Locatie: Noord-Limburg

Re: wat is jou doel dit jaar ?

Bericht door MarkDuffy »

Zandvoort was mn 1e keer.
Van de 5x had ik 4x een reactietijd van 0,5sec of meer en 1x 0,265
Dus wil dit jaar sowieso dat proberen te verbeteren.
En ga mn best doen om onder de 13,5seconde te duiken waar nou 13,8xx mijn snelste tijd was.

Plaats reactie