Alle voorinschrijvingen vol

snelle melle
Junior
Berichten: 59
Lid geworden op: 10 jan 2012 21:24

Re: Alle voorinschrijvingen vol

Bericht door snelle melle »

93 db is geen probleem ,daar zit ik dik onder met de diesel......

Gebruikersavatar
MarkDuffy
Junior
Berichten: 37
Lid geworden op: 05 apr 2012 15:36
Locatie: Noord-Limburg

Re: Alle voorinschrijvingen vol

Bericht door MarkDuffy »

freek corsa schreef: Wie weet een locatie waar een weekend evenement georganiseerd mag worden?

Als we nu eens een kaart van Nederland gaan gebruiken om alle mogelijke locaties op te stippen.
Je hebt het helaas over Nederland, maar deze mag daar misschien ook nog wel bij geteld worden omdat dit maar 1km over de grens is ;)

Airport Weeze
Bij het noord-limburgse plaatsje nieuw-bergen de grens over.
Er worden daar regelmatig verschillende soorten events gehouden, van dance feesten tot driftweekenden.
Ik weet niet hoeveel ruimte daar nou precies is, maar ik kan me voorstellen dat die wel een ruimte zouden moeten hebben ;)

marcus555
Junior
Berichten: 73
Lid geworden op: 09 jan 2012 12:22

Re: Alle voorinschrijvingen vol

Bericht door marcus555 »

Soesteberg hahaha jammer dat daar niks mag zo,n mooie plek of een verlaten legerbasis tussen rhenen en veennedaal weet niet hoe dat heet maar vergunning no way.

Gebruikersavatar
vtec rider
Normal
Berichten: 219
Lid geworden op: 19 okt 2011 09:20
Locatie: purmerend

Re: Alle voorinschrijvingen vol

Bericht door vtec rider »

Waar was je gisteren nou Marcus???... eerst loop je hier te brullen dat je niet meer kan inschrijven....

marcus555
Junior
Berichten: 73
Lid geworden op: 09 jan 2012 12:22

Re: Alle voorinschrijvingen vol

Bericht door marcus555 »

Hallo als me sub maar op 1 bar rijdt en maar een compressie heeft van 5 tot 6,5 bar per cilinder dan kome je niet verder als 13,5 sec ben ik bang,kan je beter niet mee doen en eerst het blok uit elkaar halen om te kijken wat de schade is,en dat wouter op vakantie is en straks pas tijd heeft kan ik niks aan doen,net zo min dat die auto gestolen was en daardoor moter schade heeft opgelopen,dat de inschrijvingen vol zitten is prima als de sub weer goed is doe ik gewoon weer mee,desnoods op de reserve lijst,dus komt goed,dat ik liep te brullen was omdat ik 1e stond in het A/Sl kampioenschap en dat mij het niet is verteld dat het vol zat daar ging het mij om Bas .

Gebruikersavatar
vtec rider
Normal
Berichten: 219
Lid geworden op: 19 okt 2011 09:20
Locatie: purmerend

Re: Alle voorinschrijvingen vol

Bericht door vtec rider »

Tja.. maar als je auto niet klaar is had je ook geen drukte hoeven maken toch.....

ignition008
Junior
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 dec 2011 23:31

Re: Alle voorinschrijvingen vol

Bericht door ignition008 »

indd , als je vroeg was geweest had je zo mee kunnen doen , had nog meegekregen dat er nog een paar mee konden doen
FAST ENGINEERING

marcus555
Junior
Berichten: 73
Lid geworden op: 09 jan 2012 12:22

Re: Alle voorinschrijvingen vol

Bericht door marcus555 »

Of de auto nu wel of niet op tijd af is gaat het niet om, maar om het principe hoe dingen gaan en daar mag je best wat van zeggen,want als ik op tijd wist door middel van een mailtje dat de inschrijvingen bijna vol waren had ik me snel aangemeld en dan kon ik nog zien welke ik moet missen of welke niet,maarja dat snappen jullie waarschijnlijk niet. :roll:

Principe kewestie ,dus niet brullen op het forum enz. ;)

bundie
Junior
Berichten: 41
Lid geworden op: 08 feb 2012 11:05

Re: Alle voorinschrijvingen vol

Bericht door bundie »

Marcus...... trek aub een jurk aan zeikweif.
Horsepower sells cars.....Torqeu wins races

marcus555
Junior
Berichten: 73
Lid geworden op: 09 jan 2012 12:22

Re: Alle voorinschrijvingen vol

Bericht door marcus555 »

Nee,ik trek liever me oranje pak aan en doe me helm op ,en dan mooie tijden rijden op de 201/402 m sprint dat doe ik graag, en anders op straat tegen andere snelle jongens,een jurk pas ik niet of was jij dat soms op de gay parade in die jurk bundie.

Gesloten