Devil-GTi
Geplaatst: 06 jan 2012 22:44
Snelle voorstelronde, ik ben Anno, 25 jaar, automonteur/keurmeester.
Snel auto historie:
Suzuki Swift GTi, heeft de strip meer dan genoeg gezien in drachten..
Ene keer stock, andere keer met turbo.. Met turbo altijd problemen gehad, koppakkingen/tractie/v-bak die niet lekker schakelen enzo..
Hoe dan ook, nooit onder de 15sec gekomen, maar zonder de problemen had die zonder moeite 14 sec moeten draaien, ben ik van overtuigd. Eindsnelheid lag rond de 150-155km..
Deze auto is dood, en ben nog steeds in opbouw met de nieuwe auto.
Dit keer een Subaru Just AWD
Ik bouw hem voornamelijk voor Time Attack, maar wil ook zo af en toe ff los op de strip!
Als het allemaal goed gaat en de motor levert het vermogen waar ik op mik.. +/- 250pk zou die ergens in de 12sec redden.. clutchdump down the line
Speclist:
stock forged krukas
h-profiel drijfstangen
lage compressie zuigers
oliesproeiers
zwaardere krukas brace met arp bouten
acl race lagers
gepoorte kop
nokkenassen waar ik nog niet over uit ben.. regrinds of billet...
versterkte klepveren
sequentiele ontsteking
440cc 7mgte injectoren
gt2860r-5 turbo
custom koppeling; 1,5 diafragma & 200mm 4pads geveerde plaat
adaptronic motormanagement
Fotos:
Snel auto historie:
Suzuki Swift GTi, heeft de strip meer dan genoeg gezien in drachten..
Ene keer stock, andere keer met turbo.. Met turbo altijd problemen gehad, koppakkingen/tractie/v-bak die niet lekker schakelen enzo..
Hoe dan ook, nooit onder de 15sec gekomen, maar zonder de problemen had die zonder moeite 14 sec moeten draaien, ben ik van overtuigd. Eindsnelheid lag rond de 150-155km..
Deze auto is dood, en ben nog steeds in opbouw met de nieuwe auto.
Dit keer een Subaru Just AWD
Ik bouw hem voornamelijk voor Time Attack, maar wil ook zo af en toe ff los op de strip!
Als het allemaal goed gaat en de motor levert het vermogen waar ik op mik.. +/- 250pk zou die ergens in de 12sec redden.. clutchdump down the line
Speclist:
stock forged krukas
h-profiel drijfstangen
lage compressie zuigers
oliesproeiers
zwaardere krukas brace met arp bouten
acl race lagers
gepoorte kop
nokkenassen waar ik nog niet over uit ben.. regrinds of billet...
versterkte klepveren
sequentiele ontsteking
440cc 7mgte injectoren
gt2860r-5 turbo
custom koppeling; 1,5 diafragma & 200mm 4pads geveerde plaat
adaptronic motormanagement
Fotos: